Yrt , men ändå så jävla skööönt ;D

Jahapp så vad har man då sysslat med idag ? Det ska jag allt tala om jag och hampus har vecko handlat , youl min vän hade ett stort leende sist han titta in i mitt stora fina kylskåp fullt med mat o andra nyttigheter, undra just varför tills jag såg efter där stod en öl o gammal sylt ;D jaja dags o ta tag i det som alltid när lillen kommer till mej =) Efter några djupa diskussioner om vad som skulle handlas så ringde vi jens och det bar iväg ,,,

Tog en bild på Youls kylskåp en gång för längesedan tänkte han kanske tappa sitt leende guld bruna ögon :D



Har full förståelse för de stackarna som jobbar på denna butik döpt till .....s , Det är som att springa rakt in i harlem och man ringer ALI för en översättning från någonting som liknar bön utrop till ja you tell me...Aja efter språkat lite me ali så tände vi eld i kundvagnen och joika oss fram via lite röksignaler , för att sedan hampus skulle få tag i svenska flaggan och springa o vifta med kändes ju sådär väldigt passande !!! Hur kunde de då bli så här att vi äntligen lyckades kommam igenom affären efter observera väldigt kort tid säkert bara "två" timmar den här gången =) (verkligen bara älskar att handla ) 7 matkassar rikare o ex antal hundra fattigare kommer vi äntligen ut.....

Ingen bild på hur han såg ut just idag men denna får duga , för den beskriver honom ypperligt bra hur han såg så nöjd o glad ut efter handla med oss haha :D



Trötta  besvikna helt slut reser vi äntligen ut genom dörrarna säger hejdå till  ALI  för att sedan  sätta oss i rea bmw ,n och resa tebax till sverige !! Måste ju påstå att det stämmer med borta bra men hemma bäst ;P  Vad händer sedan fick en gåta utav hampe som jag funderar på än kan någon hjälpa ? Han ville åka hem till mina kompisar som vanligt går han igenom alla som jobbar eller försöker ha ett liv så här på vardagarna !!! Sen säger han vi kan åka till han som bor brevid den stora stenen ? say what har han yra me mig uppe bland bergen så jag frågar vem det är jo men pappa säger han du vet han som bor breviii alla stenarna ..... kan någon få upp min cocooosnöt ?

Aja vi bestämde oss för träffa spindelmannen en stund inan vi knäckte denna nöt ;D



På eftermiddagen har vi haft grillfest med hampus nye kusin Linnea :D Sen är de en del som jag säkert missat ,,,Say what what ...HAHa ............Oj oj kanske är det så att jag vill mer än jag lyckas haha eller hur fan var de ? Osäkerheten tar över när dimman sprungit förbi ;D kalla mej diva men nu lär bollen få rulla vidare ........

Kommentarer
Postat av: Annika

Äntligen fattar jag i alla fall mer än hälften av vad du skirver.. Duktigt Robban!!

2009-05-12 @ 10:19:39
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0