Kanske jag blivit gammal eller så är de ni som är fruktansvärt små!!!

Idag hände det jag fruktade häromdagen , var ute på en sportig power walk medans lillen cyklade ...Så här ligger det till häromdagen kom det en jävla valp på vrål trimmad vespa förbi oss på cykel vägen och jag tände till men hann inte med allt gick så fort .... Idag så cykla lillen en bit framför mig när jag sedan hör en jävla moppe och vaknar upp ur mina egna tankar, så ser jag att hampus blir osäker o vingla till så denna snor unge som uppskattningsvis kom i 70 blås , fick lov bromsa in kraftigt för sedan dra på igen när han trodde de var lugnt men visade lika med noll i hänsyn .. Och jag fick ett ordentligt sne kast o ställde mig i vägen för denna valp.,,. han gasa tills han insåg jag vägra flytta mej ...Vad som hände sen det vet bara jag o hampus PLUS alla de andra som råka komma förbi oss just då kanske tur
för den lille VALPEN ..



Ta mitt råd skaffa dej något du kan hantera !!! 


Känns som han inte kommer köra 70 på cykelvägar igen iaf då inte förbi barn ,,,kanske över reaktion utav mig kanske inte ,,Kändes då jäkla rätt för tillfället!! Hans hjälm har förmodligen ett minne utav mig kasta nämligen av han den...killen darra som ett asklöv haha , Såg snarare ut som 13-14 år gammal ist för 15 yeye nog om detta nu FÖRMODLIGEN satte jag lite vett i huvudet på honom !!!!! Dags ta tag i lite saker runt omkring innan man ska jobba för första gången på närmaste 7 månader bakåt känns BRA !!! 

 Fortsätt lev i nuet tänk om det vore på detta vis kan man då tro på morgondagen , ? Kommer den verkligen hända ? Jag menar det är ju ganska svårt göra det så länge man föds som en trollslända !!


Kommentarer
Postat av: STD

Sluta spring runt och smitta småtjejer med klamydia. Du är vidrig! Väx upp istället och du ska vara pappa???

2009-05-14 @ 01:18:35
Postat av: Anonym

Haha tror du inte jag fattar vem du är ? =) Du är bra kul men ändå jävla tråkig som inte kan skriva under med ditt namn ROBIN ? Eller kanske borde du växa upp lite till haha ? .. Jag menar varför bete sig sedan inte våga stå för vad DU tycker ?Skriv på faceb istället så vi alla kan se =) Skulle bli mycket roligare då ! Du har ju mitt nr o skulle du av förmodan tappa 070-4716976 ring eller kom förbi mig o berätta ditt vad du har emot mig =) haha kram på dej oxå gubben !!!

2009-05-14 @ 07:19:54
Postat av: Anonym

2009-05-14 @ 07:20:46
Postat av: Youl

Haha du verkar ha stora fans (men tyvärr mindre balle om det är så han inte vågar skriva under med namn) hehe

Och angående moppedisten så träffade han på en riktig Bob-broms och antagligen så kommer han drömma mardrömmar ett tag framöver och det är nog ingen risk att han överskrider hastighetsbestämmelserna på ett tag :-D

Och angående kommentaren ovanför igen, låter han inte bara lita avundsjuk??? Haha

Puss till er båda

2009-05-14 @ 20:55:52
Postat av: Anonym

Haha du verkar ha stora fans (men tyvärr mindre balle om det är så han inte vågar skriva under med namn) hehe

Och angående moppedisten så träffade han på en riktig Bob-broms och antagligen så kommer han drömma mardrömmar ett tag framöver och det är nog ingen risk att han överskrider hastighetsbestämmelserna på ett tag :-D



Och angående kommentaren ovanför igen, låter han inte bara lita avundsjuk??? Haha

Puss till er båda

2009-05-14 @ 20:57:41
Postat av: Just me

Jiiiises säger jag bara!!! Orka!!!

2009-05-14 @ 21:39:26
URL: http://notmejustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0