Bara massa flipp med floppisar !

Hur menar jag med det då ? Kanske bara jag eller du eller han eller hon som har en aning om vad jag menar eller kanske hur jag menar !!! Men i vilket fall varför bry sej om vad andra tycker =) ?? Kanske är det bara avendsjuka eller så är det någon som inte har ett liv , försöker roffa till sig något de egentligen inte har en aning om ;D Jag menar det som inte slår nu slår så jävla hårt till slut så det kanske börjar bli dags VAKNA Nu innan ni vaknar och tiden somnar :D

Om jag ger dig en hacka och ber dig hackar du då? uppenbarligen finns det dom som gör det , kanske borde öppna ögonen och titta rakt fram en stund fokusera på LIVET innan livet hackar på dig !! Varför bli ett offer fast verkar gått för långt redan  ....

Hum i vilket fall så har jag börjat jobba nu så !
Känns riktigt skönt ha något göra igen och jobbet verkar kanon än så länge ;D kan nog bli riktigt bra !!

 Nej sitta här o bara sitta när det egentligen inte finns något mer skriva,,,

Passar vidare ...

Kommentarer
Postat av: Youl

Pass your ass Bob :-D

2009-05-17 @ 19:25:48
Postat av: nicholeas babebbsic

fan det märks att du börjat jobba, inga bilder eller nått att skratta åt! skärpning!

2009-05-20 @ 11:01:00
Postat av: Youl

Jag får Bobbloggabstinens!! Ge mig meeeeer!!!

2009-05-23 @ 16:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0