Jag blir så trött kanske för klockan är 04,35 jsut nu ! Lörd

Detta är lite av en gammal klassiker ;D haha

Fatta denna dimma ;P Farligt ja på detta sätt skulle jag verkligen vilja påstå att ni utmanar ödet ;P
Jag menar lägg märke till den tomma burken där ner nej nej nej hur ska detta sluta fylle pulka alltså shiiit!!!
Har verkligen svårt fatta detta beslut ni tog yeye hoppas ni kom ner till slut :D Jag menar vi lär ju skynda oss till afterskiin och hjälpa till med bar tömmningen , jag menar de hade ju fått lov ringa in en spec styrka för detta eleganta uppdrag .... Jag menar vi är ju aldrig omöjliga !=)




Väl uppe på afterskiin så tog vi fram gittaren o slänge på oss glajjorna för att sedan springa rakt in i dimman med en hel massa steeeeeeek ;D


 
Sen att vi inte hade full koll på hur dessa yrigheer skulle sluta de e en helt annan sak ;D Kanske skulle sluta på detta viset ? Ut ur garderoben rakt för sedan kliva tebax in lika fort igen ? alla vet men vad visste vi egentligen ? Detta kan verkligen vara förvirrande att umgås med er en hel helg ;P



Efter lite " Sömn" kuta vi raka spåret tebax på afterskiii för att njuuuuuta D: på me glajjjjjseeeen rakt ut in iii diiimman igen alla glad lyckliga kolla så han njuter :D



 
Eller vad glad ända fram tills han klädde ut sig festa omkull och ville joina någon slags klaaaan;P



Själv gick man som vanligt hem i god tid innan allihop så man han lägga sig i en nybäddad skön säng för sedan somna in möta john blund ;P Tack o nattiiii!!



Detta var en liten del utav en helt galen resa med alla dessa goa människor , för att tömma baren i sälen JA VI LYCKADES =) !
 Tjo flöjt hejdå , förmodligen kommer mer utav galenskaparna snart !!!! Det får du ju räkna med eftersom ingenting är omöjligt ;D



Jag blir så trött kanske för klockan är 04,35 jsut nu ! gårdagens dimma !



KOMLICERAT

Så här såg det ut innan jag somna inatt ,  RAkt IN i dImMan med dimmljusen bortkopplade blev stoppad utav konstapeln innan jag ens hann med o sätta på skiten ;:D Så vad hände då ??????? Ja det är kanske intressant i min omgivning men inte för din eller hur !!! 1 festen börja hos mig 2 det blev mycket folk på balkongen börja nästan oroa oss för RAS tydligen så finns regler om vikt där ute ,,, SÅ vad är det då som är så jävla intressant med de här Inte ett dugg , så varför då dimma om det här ja de undrar jag med just nu ;P

Blev lite utav en gammal klassiker igår igen !!!

Det var nog senare på kvällen som det började hetta till och bli intressant hum eller snarare inatt kanske ;P jag leta mig ur dimman och de andra tog fart kuta rakt in i väggen ;P Så hur ska jag då förklara de här folk ska vara så jävla omständiga undra just varför ? Finns det någon vettig förklaring på detta mysterium, en som knappt känner mej säger vi har ett förflutet o bara hänger runt med thai grabbarna , kanske så att denne lille någon är avendsjuk över något kan inte finna en bättre lösning!! En annan som tappat sina dimmljus totalt !! och en tredje som jag tror hade en liten jävel under axeln , medans en fjärde var totallt bortappad och en femte stod kolla på verklighetens långa bil bana ....... 


Jaja hem kom vi nog allihop till slut , vakna upp fundera på om jag någonsin skulle ta mig ur detta drama tills jag insåg att folk o folk hade betydligt mycket tyngre probls än lille mig ;D Så hur gör vi då jo hade jag fått pant på alla de burkar som finns hos mig skulle jag kunnat lägga ner o haft början på miljon på kontot ;P Fan inte blev de så kanske borde starta söndags loppis med alla grejor som folk glömt lämnat eller helt enlkelt skänkt mej under denna vecka ! kanske skulle vara en riktigt bra plan :P


Fundera just vad som hände med mina grejor då någon som kastat runt med mina boxer varför kan du leka med dina egna ?  kanske är det så att ni/du tappade greppet helt o hållet igår haha  , ? Jag har då full koll på hur var när allt hände men frågan är då varför måste allt vara så komplicerat ?? Är en fråga som ofta snurrar där inne !!

OJJOJJOJOJOJOJ nu händer grejor igen lär vidare ut i mitt upptagna eller missär liv haha ;D Lär ta min bobby car o dra vi nu chiaooo  
Ute sladdar me bobbyn :D  Hej hopp ta på ..................Du ska ge fan i min spotify   !!!!!!







Kommentarer
Postat av: stekarn

hörru du får fan bju på lite spotify din jävla hängmatta. Sen har jag fortfarande kvar kjolpaketet till din 04:ans bobbycar. Hör av dig du vet vem jag är

puss

2009-05-11 @ 14:23:41
Postat av: Youl

Hörru DimBob :-D

Hahahahahahha Pussssssssss

2009-05-11 @ 17:34:36
Postat av: Malmen

Vi tycker om din dimma bobski! :)

2009-05-11 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0