Allt som händer mig händer egentligen inte !

Vi kan börja med detta som ett exempel , vad hände och varför mitt liv är lite omständigt för tillfället men kanske är fler än jag som insett detta !! Men kan ju inte påstå att jag mår dåligt för det kanske hörde sist en benämning på mig de flesta vet vem han är men ingen känner honom haha :D Undra just om vi ska tolka det som att alla känner apan men apan känner ingen !

Hur tar man det då kanske de som man trodde var ens vänner bara hittar på,,,Varför då döpa mej till bob som någon kanske sett och sedan skapa mej en blogg ;P Är det bara för sopa undan lite fotspår under mattan ?? Kan inte förstå men de flesta som har en liten susning om vem jag är brukar säga påstå de har ingen aning om var de har mig (många gissar och tror  )  ! Men fan ta er som pratar om sådan ni inte har en jävla aning om , vad tjänar ni på det ?

Har nyss gått igenom en hel PÄRSss som jag skulle kunna kalla det väldigt lindrigt skrivet dock..Orkar inte med de skiten nå mer , Har tappat stort förtroende för folk fan jävla gamla hängmattor vissa är ! Men tro mej havet är bottenlöst för er , finns ingen som hittar er tillslut !! Verkligen fått mej öppna ögonen att FOLK ÄR FOLK och inge mer .
Men ändå är vi alla dock lika mycket värda , skulle kunna skriva en hel uppsats om detta för de här springer runt i huvudet på mig ofta..Men skriver inge mer känns som att det kan bli åt skogen massa fel ....Iof Jag bryr mej inte ,tro tänk tyck vad du vill .....Finns ändå ingen som Bryr sej längre ...

 Hur hamna jag då i detta drama som en blogg börja med en väldigt stor viktig person i mitt liv som sa det skaffa dej en blogg de finns säkert någon därute som skulle vilja läsa dit skit haha ;D tala om de för en annan vän fick response skoja lite med joel och han tog tag i det på studs o la datorn i mitt knä och nu sitter man här ...

Tack tack förstår att ni inte är ett dugg intresserade skulle inte jag heller varit finns inte ett jota i det jag skriver som hänger ihop....Som niklas brukar säga lär dej svenska för helvete !!

Kanske jag borde göra oxå ska ta en lektion med Ali nästa gång jag kommer till turkiet ;P

Denna vecka då har varit barn ledig och bara tagit hand om mej själv eller mjaaa lite iaf ,,,Skaffat mej ett jobb känns bra börjar nästa vecka och verkar väldigt lovande !! Ska nog ta och investera mig något större än denna lilla bobbycar som har just har blivit bestulen på sina dimmljus IGÅR !! Hur menar jag då med bestulen på dimmljus på en jävla bobbycar som bara egentligen finns i fantasin hos mina vänner , de kan du fundera på en stund eller kanske ringa fråga mig !!!

Ute sladdar me bobbyn :D


Vad är det för stad vi bor i då när "...." vandrar förbi lik på nätterna , polisen har fullt upp med ta fast folk som skjutsar på paket hållarn ,,,Fan gör någon nytta varför det ryktas om vapen flöde i stan hur kan det då vara så att polisen bryr sig om små ligister vad är de rädda för egentligen ? På med blåljusen varje gång de vistas i stan och ja alla vi som bor här förstår att det är för plocka något litet cykelstyre eller kanske väldigt bråttom till mcd köpa mat tävla hur många cheesburgare de orkar äta !!! hum jag säger då det ...

Det är inte av misstag som svensk polis är ett STORT skämt i andra länder, den enda man hör talas om att dom gör är att tillföra svenska språket nya kreativa ord, skjuta på allt som rör sig,   utreda internt, kräva respekt när ungdomar säger nöff nöff och lägga ner alla övriga fall i brist på bevis, förstå detta är verkligen sjuuukt. 

Att inte ens kunna samordna deras jävla resurser i ett så litet land som sverige och med det teknik som finns idag är ytterligare ett bevis på vilket STORT skÄmt den svenska POLISEN VERKLIGEN ÄR !!!! 




Här sitter jag då med grabbarna grus och har inte ett minne utav vad jag tidigare skrivit , och vilka är då grabbarna grus haha masse sitter här och ska skicka in ansökan till robinsson haha fan detta kommer bli grymt !! Inte nog med att han ska kamma hem storvinsten så ska min vän youl spela gitarr o ta oss till skyarna =) !!! Har då blivit nämnd till auditions ledare för vilka som får och inte får komma på våra kommande världskända fester !! Har även en del i rollen som manager ! Känns bra mycket bollar i luften för tillfället.....

Varför gör jag då såna här hopp fram o tillbaka kanske för att om det finns någon kotte som skulle få för sig läsa detta förutom min mammsi ..haha så underlättar tydligen såna här hopp o skuttis ;P

hade tydligen lite fest hemma igår såg ut som någon släppt en bomb , katten var in slängde en liten kastspya på duschkabinen , Och du katt jävel tro mig Iam going to hunt you down!!!! tills du erkänner ditt lille misstag som jag fick ta imorse ...Men har ju dunder mirakel medel från rusta Ajax is the shiiit  .....





Tjo flöjt rakt in i lingon skogen nu ska jag kasta mig ut i vida världen förmodligen så har jag blivit morbror gånger 2 inom nån timme eller minut eller så är jag det redan =) Ska ta reda på det nu !!! 

Ds; om någon är intresserad leta dimmljus i dimman med mig ikväll ring ring bara du slog en signal ;P



                                                                                     Haha eller som min vän Rakt In i Dimman !!
                                                                                        

                                                               


KlockAN 14,03 LÖRDAG den 9 maj  och jag har blivit morbror pånytt eller vad man ska skriva , Men verkligen helt sjukt söööt liten Linnea som jag hälsar mycket välkommen till denna värld !!! 

I min filosofi så finns det verkligen ingenting som är OMÖJLIGT lev upp till det så förstår ni / du vad jag menar !! chaiooo så länge syns i dimman ikväll finns det tendens till kalas , för nu RULLAR bollen !





Kommentarer
Postat av: Youl

Dimma vidare Bob javleri! :-D

2009-05-10 @ 12:23:35
Postat av: Malmen

Rulla in bollen "bob" "sulan" "kotten" "stekar´n" så lirar vi! ;-D

2009-05-11 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0